Turizem v Celju raste, več tujih gostov in nova butična nastanitev
V prvi polovici leta 2025 so v destinaciji Celje zabeležili 12 odstotkov več prihodov turistov kot v enakem obdobju lani. Turisti so ustvarili 28.000 nočitev, kar je skoraj deset odstotkov več kot v prvi polovici leta 2024. V Celju zdaj prevladujejo tuji gostje, predvsem iz Hrvaške, Avstrije in Nemčije. Mestno središče bogati tudi nova butična nastanitev Hiša Barbara, v gostinsko ponudbo pa se vrača kultna Gostilna Koper v novi preobleki.
Po besedah direktorice Zavoda CELEIA Celje Maje Voglar so v obdobju do konca junija zabeležili 15.000 prihodov, med katerimi je bilo 70 odstotkov tujih gostov. Nova nastanitev Hiša Barbara v starem mestnem jedru s štirimi zvezdicami ponuja šest sob in apartma, med njimi tudi sobo, prilagojeno gibalno oviranim. V objektu, ki se naslanja na srednjeveški obrambni jarek, so poudarki zgodovinskega Celja združeni s sodobnim oblikovanjem.
Lastnik nastanitve Cona plus, kjer skrbijo za preplet lokalne zgodovine in moderne ponudbe, je s projektom uresničil eno ključnih usmeritev strategije razvoja turizma do leta 2029 – pritegniti zasebni sektor k povečanju nastanitvenih kapacitet.
Tudi gostinska ponudba v starem mestnem jedru je v vzponu. Hotel Evropa je restavracijo Koper predal v upravljanje celjskemu chefu Sebastjanu Grobelšku, ki želi nadaljevati zgodbo prostora, ki je desetletja veljal za pomembno srečevališče. Gostilna Koper se zdaj povezuje z ekipo iz Gostilne Francl, ki bo tam nadaljevala kulinarično tradicijo z novo energijo.
Skladno z mestnim marketingom in turistično strategijo se letos v okviru programa Poletje v Celju dodatno vključujejo mestni ponudniki. Nova aktivnost, imenovana Torek po moje, omogoča ponudnikom predstavitev poletnih izdelkov in storitev, kot so sladoledi, napitki, poletna moda, knjige in kulinarika.
Strategija turizma predvideva tudi rast povprečne dnevne porabe obiskovalcev za tri odstotke na leto, pri čemer bodo dodatne vsebine, nova nastanitev in okrepljena gostinska ponudba igrale ključno vlogo. Celje s tem nadaljuje krepitev konkurenčnosti kot privlačna in avtentična mestna destinacija.